четверг, 13 ноября 2014 г.

ניסית כבר סוגים שונים של דיאטות ובסופו של דבר-העלת בחזרה ?

 מכירה את זה -שאת מרגישה לא טוב עם 
ניסית 
-כבר סוגים שונים של דיאט?עצמך, עם הגוף שלך
ות ובסופו של דבר
?העלת בחזרהת ולפעמים אפילו עם ריבית
זה לא שאנחנו לא רוצות להתמיד או באמת לרדת במשקל אבל פשוט בתוך העומס של הבית והילדים, פשוט אין זמן, אין זמן לכושר, אין זמן לבשל לפי תפריט מיוחד, והאמת היא שגם
.בלתי אפשרי להתמיד בכל השיטות האלו
.קשה לוותר על אוכל טעים בזמן שמבשלים כזה לילדים
אני בעצמי ניסית כאלו דיאטות של לאכול לפי סוג דם או תפריט מסוים, וגם דיאטות קסם שכוללות כדורי הרזיה,
ובמבחן התוצאה, זה פשוט לא מחזיק מעמד. ובינינו למרות שהבטיחו לי תחושת שובע, בכל פעם שהייתי מפספסת
כדור אז הייתה נוצרת אצלי תחושת רעב, ולא סתם רעב אלא רעב של מישהו שלא אכל ימים


בקיצור השיטות האלו לא ממש מתאימות לחיים כמו שלנו, כי לנהל בית עם יותר מ 3-4 ילדים ובמקביל לעבוד קשה,

זה פשוט בלתי אפשרי למצוא זמן שלא קיים לטובת כל הדיאטות האלו.
ואז יש את כל הדיאטות שמכילות פורמולות וכדורי קסם למיניהם, כדורים מלאים בכימיקלים שמזיקים לגוף, אז
?להכניס את זה לגוף? ומה לגבי כשרות
וגם בשיטות האלו מבקשים ממך לשמור ולהתמיד כי כשמפסיקים לקחת את הכדורים- ישר עולים בחזרה
ואני אפילו לא נכנסת כאן לעניין המחיר -כי אין לזה סוף ובאופן אישי  מצאתי את עצמי מוציאה כסף שלא ידעתי א
 את הבעיות שעושים כדורי ההרזיה שהציעו לי
מכירה את זה שכשאת מתחילה שוב להתעסק במשקל שלך פתאום נראה לך שכולן סביבך יורדות במשקל ואז את
?שואלת – מתי זה יקרה גם לי
חשוב לי לומר שאת לא לבד, כמוך כמוני ועוד המון נשים שמתמודדות עם עומס דומה לשלנו, ולכן חיפשתי במשך
שנים פתרון אמיתי שבאמת מתלבש בדיוק על סגנון החיים שלי, חוסר הזמן שלי והחלטות שעשיתי עם השנים כמו
לא להכניס כימייה לגוף -אלא כמה שיותר טבעי
אז עברו שנים ומצאתי והיום אני רוצה לחלוק את זה איתך 
אני רינה דורני, אני בעלת עסק לפאות יד שניה וקוסמטיקה בבני ברק, אמא לשישה ילדים וחיה עם בעלי והילדים
בבני ברק. עשיתי ואני עדיין עושה את הדיאטה של 
diet 1,2,3,
 היום אני גם נציגה מטעם החברה כי החלטתי
להעביר את הבשורה הלאה, אחרי שבדקתי על עצמי וראיתי שהפעם יש פתרון אמיתי שמתיישב בדיוק עם סגנון
החיים שלי והקשיים שלי וזה טבעי, פשוט ולא דורש הרבה ובמבחן 
התוצאה- באמת עובד.  
הבנתי שיש עוד הרבה נשים במצב שלי שמחפשות בדיוק כמו שאני .חיפשתי ואני רוצה שהן ידעו על זה.
אז מה זה שיטת
 ?diet 1,2,1 
?ובמה היא באמת שונה ממה שהכרנו עד עכשיו
מדובר בשיטה טבעית, המשלבת בין עקרונות מתורת הרמב"ם, 
.הרפואה הסינית 
הצלחה גבוהים במיוחד- כי היא יודעת לתת מענה ולהתגבר על כל 
.החסרונות שתמצאי בדרך כלל בשיטות אחרות
הפורמולות  טבעיות ואינן כימיקלים, הן כשרות בד"צ- משרד 
.הבריאות, אין להן תופעות לוואי
 השיטה היא לא רק ירידה במשקל- אלא להביא את הגוף למצב בריא 
..יותר. טבעי יותר וחזק יותר
שתינו יודעות שזו לא חוכמה לרדת המון במשקל בצורה לא בריאה, 
 .החוכמה היא -להצליח לעשות את זה בריא 
.  דיאטה והירידה במשקל  מהירה וקלה . 
  איך תדעי מה החבילה שמתאימה
לך? איזה פורמולות נכונות לך? – תיכנסי ללינק שצירפתי לך מתחת לסרטון ותמלאי פרטים ואחזור אליך תוך 24
.שעות- לשיחת בירור ואבחון ותחילת תהליך 
 הפורמולות, תוספי המזון, הויטמינים והתפריט
האישי שמותאמים לך יעזרו לך לרדת כמה  ק"ג בתקופה קצרה והכל ניתן לך כבר במסגרת החבילה כך שאת לא צריכה
לרוץ לפארמים השונים ולקנות כל מיני תוספים משלימים בעצמך. החבילה תדאג לתת לך ולהשלים לך את כל מה
שהאוכל הרגיל שלך . נותן לך ולעזור למערכת העיכול ולחילוף 
.החומרים שלך -לעבוד טוב יותר
היופי הוא שכל החבילות מבוססות גם נוחות, הן מותאמות לסדר 
 .היום שלך ואורח החיים שלך 
תהליך הירידה שלך במשקל- הוא אישי, ולכן חשוב להתאים לך ולתפור לך את "החליפה האישית שלך".
.לאורך כל הדרך מלווה אותך תזונאית  
בנוסף, את מוזמנת להגיע להדרכות שנעשות שנותנות לך מעטפת  ונוספת שמכפילה את ההצלחה
שלך – כלים למוטיבציה, לשינוי תודעה, להתפתחות אישית ועוד, ועל הדרך לפגוש נשים נוספות כמוך וכמוני ולהיות
.חלק מקבוצה שמעצימה ומאוד דוחפת
- וכך בעצם נוצר כאן תהליך של גוף ונפש
.יחד -ולכן זה כל כך אפקטיבי
לסיכום – זו שיטה שמכילה בפנים את כל האלמנטים הדרושים להצלחה שלך – התאמה אישית, מסגרת ליווי
אישית, מסגרת תמיכה , כלים וידע משלימים, והכי חשוב –  
.הכל טבעי ומועיל לגוף 
בלינק שצירפתי לך מתחת לוידאו תוכלי לראות מידע נוסף, לקרוא פרטים נוספים, לראות מה מספרות נשים כמוך
וכמוני שמשתמשות בחבילות - מצליחות לרדת במשקל בקלות ובמהירות לעומת הדיאטות
.הקודמות- שזה פשוט לא הלך להן
.דרך הלינק תוכלי גם ליצור איתי קשר.
כדי לזהות מה החבילה שהכי מתאימה לך, אני מזכירה לך למלא פרטים בלינק שצירפתי לך כאן מתחת\
מחכה לשמוע ממך  נדבר בקרוב 

http://www.the123lifestyle.co.il/?u=rinadorani&c=13

Комментариев нет:

Отправить комментарий